Subject: Kiivita projekti esitamine kooskõlastamiseks
From: "Loit Munter" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 16:05:53 +0200

Tere,

Edastame tutvumiseks ja kooskõlastamiseks Rae vallas, Kiivita tee 1
detailplaneeringu ala teede osa tööprojekti, sealhulgas on riigitee 11334
ja Raeküla tee 14//Juhani kinnistu juurdepääsutee ristumiskoha ehitamise
projekt koostatud.

Teede osa projektiga saab tutvuda lingist:

-
<https://skpkee.sharepoint.com/:f:/g/EmddW_erPENHlBmFHymktSgBzymZ3fA0ckktS
1WUX_cTNw?e=bAfUKP>  20-01-2025_Transpordiametile

Küsimuste tekkimisel, palume ühendust võtta.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.